دانلود فایل

پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت

پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و چرخه حقوق و دستمزد

طرح لایه باز برچسب عرق نعنا (لیبل نعنا) psd

دانلود لیبل لایه باز عطاری

مبانی نظری تحقیق تناسب جرم و مجازات

مبانی نظری اضطراب

مبانی نظری تعاریف، مولفه ها و سبک های حل مساله

مبانی نظری تحقیق تعاریف، مفاهیم و نظریه های سرمایه انسانی

طرح لایه باز برچسب روغن زیتون (psd)

مبانی نظری توانمندسازی کارکنان

مبانی نظری تعاریف، دیدگاه و نظریات پرخاشگری

مبانی نظری تعاریف، انواع و طبقه بندی و دیدگاههای افسردگی

مبانی نظری تعهد سازمانی

مبانی نظری تعاریف و مفاهیم و دیدگاه ها و سازگاری

مبانی نظری تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله

مبانی نظری تحقیق تصویر تن

مبانی نظری بیماری دیابت

مبانی نظری تحقیق بهره وری، بهره وری در آموزش و پرورش

پاورپوینت بررسی نقش فضای سبز در شهر

پاورپوینت مفاهیم فازی چراغ راهنمایی

پاورپوینت شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک

پاورپوینت تئوری های شهر نشینی

پاورپوینت اصول و مبانی GIS

پاورپوینت آشنایی با حریم استحفاظی

پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی حمل و نقل

طرح تراکت تبلیغاتی مناسب برای خیاطی و پوشاک زنانه و بوتیک زنانه

طرح لایه باز آگهی ترحیم مادر psd (همراه با مراسم تشییع و هفت)

مبانی نظری تحقیق بهره وری نیروی انسانی

مبانی نظری بازی، اسباب بازی

مبانی نظری تحقیق بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای

مبانی نظری آموزش پیش از دبستان

مبانی نظری آلودگی صوتی

دانلود پاورپوینت روش تحقیق

دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه

دانلود پاورپوینت آشنایی با جنرال موتورز

دانلود پاورپوینت انواع پژوهش

دانلود پاورپوینت EFQM

دانلود فایل طلاق

دانلود فایل روانشناسی زنان

مبانی نظری اعتیاد، انواع اعتیاد، علل اعتیاد، نظریه ها، درمان

مبانی نظری اشتغال زنان روستایی و اقتصاد خانوار

مبانی نظری تحقیق استرس شغلی، فشارهای سازمانی

مبانی نظری استرس ادراک شده، فشار روانی

مبانی نظری ارتباطات سازمانی

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

طرح درس دوم دبستان درس خورس کوچولو

دسته بندی : maxon.zepo.ir دانلود فايل
طرح درس دوم دبستان درس خورس کوچولو

طرح درس دوم دبستان درس خورس کوچولو

دسته بندی : ووردنوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 10 صفحه قسمتی از متن .doc :  مشخصات کلی درسباسمه تعالینام معلم: صدیقه اسکندری نام درس: بخوانیم موضوع: خرس کوچولوتعداد دانش آموزان: 30 پایه تحصیلی:دوم زمان: َ45 دقیقههدف کلی درس1-تقویت روحیه رعایت بهداشت فردی2-تقویت مهارت های چهارگانه زبان آموزشی(گوش دادن، گفتن، خواندن، نوشتن)اهداف جـزئـی1-دانش آموزان با مراقبت کردن از خود آشنا می شوند.2-دانش آموزان به حرف بزرگ ترها گوش بدهند.3-دانش آموزان به تفکر و تعقل کردن دعوت می شوند.4-دانش آموزان با خلاصه نویسی آشنا می شوند.اهـــداف رفتـــاریحیطه هاسطح1-فراگی مراقبت از خود را یاد بگیرد.شناختیدانش فهمیدن2-فراگیران بتواند درس را مطالعه کند و آن را خلاصه کند.عاطفیدرک مطلب3-دانش آموزان در پایان درس یاد بگیرند به حرف بزرگ ترها گوش بدهند.عاطفیدریافت4-فراگیران درپایان درس فکرکردن درکارهای خودتشویق شوند.شناختیکاربردروش و فنون تدریس نوشتاری، نمایش، داستان گویی، پرسش و پاسخ، مشارکت گروهی.وسایل کمک آموزشیتصویر زمینه ی جنگل، تصویر گنجشک، فیل، خرگوش، دستمال نم دار، کتابمدل کلاس ردیفی، دایره ایواژه های کلیدیمیکروب، موجودات، جنگل، کشمش، کندوی عسل، بیمار شده بود خوب بشویی، خرس، بچه گنجشک، خطرناک.قبل از شروع درسسلام و احوال پرسی، حضور و غیاب و بررسی تکالیف، دقت در وضع جسمی و روحی دانش آموزان.مـراحـل تـدریـسالف) تعیین رفتار ورودیایجاد انگیزه: برای اطلاع از آموخته های قبلی دانش آموزان در زمینه ی درس جلسه قبل و میزان آمادگی آنان نسبت به درس جدید به منظور تعیین نقطه شروع آموزش سوالاتی از آنها می پرسیم. توجه دانش آموزان را به کتاب جلب می کنیم. تصاویر زیبای کتاب برای فراگیران تشریح می کنیم.ب)ارزشیابی تشخصی1-آیا تا به حال مریض شده اید.2-چرا مریض شدید.3-باید چه کار کنیم که مریض نشویم و همیشه سالم باشیم. (5 دقیقه)ج) فعالیت های آموزشی(ارائه محتوا) (15 دقیقه)فعالیت های معلمفعالیت های فراگیران1-تصویری را که نشان دهنده زمینه ی یک جنگل باشدروی تابلو نصب می کنیم. به هر گروه یک تصویر مشابه این تصویر می دهیم و ازآنها می خواهیم هنگام گوش دادن به داستان، تصاویر مربوط به حیوان مورد نظر را روی صفحه ی خود نصب کنند. سپس به بیان داستان بپردازند و در بین داستان، درباره ی حیوان مورد نظر داستان کتاب، پرسش هایی مطرح می کنیم. دانش آموز باید نام حیوان را حدس بزنند و تصویر آن را نشان بدهند. مانند:-به یک پرنده ی کوچک رسیدکه جیک جیک میکند.-به حیوانی رید که هویچ خیلی دوست داشت.-این حیوان بزرگ ترین حیوان جنگل است.- نگاره را به طور دقیق مشاهده می کنند.- حیوان مورد نظر را پیدا کنند.-تصویر حیوان را روی صفحه ی زمینه ی خود نصب کنند.-با دقت به داستان گوش دهند.قبل از بیان داستان تصاویر مربوط به جانوران را همراه با صفحه ی زمینه بین گروه ها توزیع می کنیم گروه ها تصویر مرود نظر را روی صفحه می چسبانیم.ج) فعالیت های آموزشی(ارائه محتوا) (15 دقیقه)2-به هر دانش آموز یک دستمال نم دار یا دستمال کاغذی می دهیم و از آن ها می خواهیم در گروه های خود دستانشان را با آن پاک کنند و سپس به این سوالات پاسخ دهند.-سیاهی روی دستمال از چیست؟-چرا این سیاهی پیدا شده است؟- چه کنیم که میکروب ها به ما صدمه نزنند.- چرا دستمال شما کثیف شده است؟- فعالیت را انجام دهند .-در گروه، درباره ی علت کثیف شدن دستمال گفت و گو کنند.- به سوالات معلم پاسخ دهند.فعالیت های معلمفعالیت های فراگیراناین فعالیت می تواند از طریق شستن دست، کشیدن دست روی کاغذ سفید، کشیدن دستمال سفید روی پیشانی یا هر شکل دیگری اجرا شود.ج) فعالیت های آموزشی3-به هر گروه تصویر یک میکروب و کودک را بدهیم و از دانش آموزان می خواهیم که در این زمینه یک داستان تخیلی بسازند.- به تصویر ارائه شده توجه کنند.-یک داستان تخیلی بسازند.- در ساخت داستان مشارکت گروهی داشته باشند.جمع بندی و نتیجه گیری (4 دقیقه)برای جایگزینی بیشتر درس و بالابردن میزان یادگیری دانش آموزان نسبت به درس جدید با گفتن خلاصه ای از درس به نکات مهم و اساسی تاکید کرده و به تدریس خود پایان می بخشم.دادن فرصت سوال به دانش آموزان (3 دقیقه)برای اینکه متوجه شوم که به اهداف درسی کاملاً رسیده ایم و دانش آموزان مفاهیم را آموخته اند یا خیر از آنها می خواهیم که اشکالات خود را بیان نمایند و بعد به کمک خود آنها و یا سایر شاگردان جواب صحیح را بازگو می نماییم در صورت عدم اطلاع آنان خود بیان می کنیم.ارزشیابی پایانی 5 دقیقهبرای پی بردن به نحوه تدریس و میزان یادگیری دانش آموزان در مورد درس جدید و باتوجه به هدفهای رفتاری سوالاتی می پرسیم.-آیا می دانید که میکروب ها در کجا لانه درست می کنند.- چه کار کنیم که ما مریض نشویم و سالم بمانیم.فعالیت های تکمیلی (5دقیقه)چون امکان پرسش در زمان تدریس وجود ندارد برای آموزش بیشتر تمرین های کتاب را در اختیار دانش آموزان قرار داده تا جواب دهند مثل گوش کن و بگو، درست و نادرست.تعیین تکلیفاز دانش آموزان می خواهیم تصویر میکروب را نقاشی کنند و یا اینکه یک داستان تخیلی بنویسند. در دادن تکلیف به تفاوتهای فردی دانش توجه می نمایم یا تکلیف متفاوت می دهیم با در صورت دادن تکلیف یکسان در حد توانایی آنها باشد.مشخصات کلی درسباسمه تعالینام معلم: صدیقه اسکندری نام درس: بخوانیم موضوع: از همه زیباترتعداد دانش آموزان: 30 پایه تحصیلی:دوم زمان: َ45 دقیقههدف کلی درس1-تقویت روحیه اتحاد و هم آهنگی2-تقویت مهارت های چهارگانه زبان آموزشی(گوش دادن، گفتن، خواندن، نوشتن) قيمت : 5000 تومان

(برای رفتن به سایت اصلی نوشته و یا ارسال دیدگاه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید)