دانلود فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیمانشکنی زناشویی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدم اطمینان محیطی

ادبیات نظری وپیشینه تحقیق تعاریف، مفاهیم و مدلها و شیوه های فرزند پروری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت خانگی علیه زنان

زیباترین لوح تقدر مسابقات والیبال

زیباترین لوح تقدیر | لوح سپاس | مسابقات فوتسال یا فوتبال سالنی

زیباترین لوح تقدیر قهرمانی فوتبال

پاورپوینت نقش خانواده در ازدواج

پاورپوینت آشنایی با Cloud Computing رایانش ابری

پاورپوینت آرایه های ادبی

پاورپوینت بررسی دستگاه های حفر تونل (TBM)

پاورپوینت توسعه پایدار در روستاها با مصرف بهینه سوخت و انرژی

پاورپوینت آشنایی با ساز و کار توسعه پاک (CDM)

دانلود مقاله درباره بودجه و روشهای تنظیم بودجه به صورت word

دانلود پرسشنامه سبک فرزند پروری

پاورپوینت مدیریت بحران و انواع مدلهای آن

پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن

پرسشنامه حل تعارض ویکز و فیشر و اوری (CRQ)

پاورپوینت بررسی قابلیت زندگی شهری

پاورپوینت بررسی توسعه گردشگری با مدل SWOT مطالعه موردی: روستا نسر

پاورپوینت آشنایی با آسمان خراش های جهان

کانورتر ac/dc/ac

مبدل باک

اینورتر با پالس دهی spwm

کانورتر فلای بک

بلوک شبیه سازی شده PWM جهت پالس دهی به اینورتر

آموزش اتوکد سه بعدی (ساخت احجام) در یک جلسه

پاورپوینت نگاهی اجمالی به کشور هند و بررسی عملکرد گروه های خودیار در آن

پاورپوینت آشنایی با پست های گازی

پاورپوینت بررسی کاربرد آجرهای شیشه ای

پاورپوینت درختان سردسیر و موارد استفاده آنها در فضای شهر

دانلود پاورپوینت بازارایابی اینترنتی

پاورپوینت آشنایی با عجایب هفتگانه معماری قدیم جهان

پاورپوینت آشنایی با مفهوم ریتم در طراحی

پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی

مجموعه سمبل ها و نمادهای نقشه کشی در اتوکد

دانلود فایل استراتژی

دانلود تحقیق نقش سازنده ای زمین شناسی در وضعیت هیدروژئولوژیکی دشت یزد – اردکان با استفاده از دور سنجی

دانلود پروژه نرم افزار تحویل کتاب در کتابخانه

دانلود فایل شبکه های عصبی

دانلود فایل سیستم عامل لینوکس

پاورپوینت بررسی اهمیت مسکن و اقلیم

پاورپوینت بررسی سیستم های سبز و فناوری های نوین در معماری

پاورپوینت بررسی کاروانسرای قصر بهرام

طرح درس چهارم فارسی سوم ـ شگفتی

دسته بندی : maxon.zepo.ir دانلود فايل
طرح درس چهارم فارسی سوم ـ شگفتی

طرح درس چهارم فارسی سوم ـ شگفتی

دسته بندی : ووردنوع فایل :  .docx ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 4 صفحه قسمتی از متن .docx :  طرح درس چهارم فارسي سوم ـ شگفتي‌هاي طبيعتنام درس: فارسي سال سوم راهنمايي تحصيلي موضوع: شگفتي‌هاي طبيعت (درس چهارم) مدت اجرا: 60 دقيقهمجري: نام آموزشگاه: تعداد فراگيران : هدف کلي:فراگيران با شگفتي‌هاي جهان خلقت و قدرت پروردگار جهان آشنا مي‌شوند.هدف ديني: (شعر، حديث، آيه)اين همه نقش عجب بر در و ديوار وجود هر که فکرت نکند نقش بود بر ديوارافلاينظرون الي الابل کيف خلقتهدف رفتاري:فراگير در مورد علاقه‌ي مرغ آلاچيق به هنر و نقاشي صحبت کند.فراگير زندگي زيرزميني موريانه‌ها را نقاشي کند.فراگير تعدادي از شگفتي‌هاي جهان خلفت را نام ببرد.فراگير در مورد نحوه‌ي شکار کبک کوهي با توجه به علاقه‌ي او به هنر نقاشي صحبت کند.فراگير در مورد شگفتي‌هاي جهان خلقت انشايي بنويسد.فراگير نسبت به شناخت شگفتي‌هاي آفرينش علاقه نشان دهد.فراگير پس از آشنايي با درس جديد آشنايي بيشتر و عميق‌تري با خدا پيدا کند و بر بندگي خالصانه‌ي خويش بيفزايد.فراگير نحوه‌ي کوچ پرستو و شکار ماهي‌ها را از نقاطي که آب گرم جريان دارد، توضيح ‌دهد. وسايل آموزشي:تصوير پرندگان در حال کوچ، تصويري از مرغ آلاچيق، لوح فشرده يا فيلمي در رابطه با شگفتي‌هاي آفرينش کتاب، تخته، گچ، تلويزيون و ويدئو ، مجله‌ي آموزش زيست‌شناسي سال هفدهم شماره 53ارزشيابي ورودي:چند نمونه از شگفتي‌هايي را که در جهان وجود دارد نام ببريد.در ميان پديده‌هاي جهان چه چيزي شما را بيش از ديگر مسائل شگفت‌زده مي‌نمايد؟دقت در پديده‌هاي جهان چه تأثيري در بينش و نگرش شما دارد؟ ايجاد انگيزه:بچه‌ها به مدت چند دقيقه فکر کنيد و بگوييد به‌نظر شما چه چيزي در جهان، بيش از هر چيز ديگري شگفت‌انگيز است؟پس از اين که دانش‌آموزان مطالب خود را بيان کردند به آنان مي‌گوييم: آيا مي‌خواهيد با موارد جديدي از عجايب خلقت آشنا شويد؟ سپس به ارائه‌ي درس جديد مي‌پردازيم.اجراي تدريس:جهت اجراي درس به شيوه‌ي الگوي فعال طرح تدريس اعضاي تيم معلم بايد از شب قبل درس را به تعداد اعضاي هر گروه تقسيم کند به نحوي که مطالعه‌ي هر بند به يکي از دانش‌آموزان واگذار شود.مرحله‌ي اول:پس از ورود معلم به کلاس و گروه‌بندي تصادفي فراگيران، معلم از دانش‌آموزان مي‌خواهد که افراد هر گروه روي خود شماره بگذارند. يک نفر شماره‌ي يک، يک نفر شماره ي دو، يک نفر شماره‌ي سه، يک نفر شماره ي چهار، يک نفر شماره‌ي پنج و يک نفر شماره‌ي شش. پس از شماره‌گذاري، معلم مطلب مربوط به هر شماره را ذکر مي‌کند.شماره‌هاي يک: از «با صبر و حوصله به جست و جو مي‌پردازد ......... تا ......... آيا او را مي‌شناسيد؟»شماره‌هاي دو: از «تعداد پرندگاني که لانه‌سازي مي‌کنند ......... تا ......... آن‌ها را به دام انداخت.»شماره‌‌هاي سه: از «کوچ پرندگان نيز بسيار شگفت‌انگيز است ......... تا ......... در فصل‌هاي مختلف مهاجرت مي‌کنند.»شماره‌هاي چهار: از «آيا شما درخت شاپرک ديده‌ايد؟ ......... تا ......... از زمين روييده باشد.»شماره‌هاي پنج: از «موريانه‌ها نيز براي خود ......... تا ......... به کار ساختن استحکامات مي‌پردازند.»شماره‌هاي شش: از «اين راز ما را چه کسي کشف کرده‌است؟ ......... تا ......... به روي او نمي‌گشايد؟»سپس شماره‌هاي يک تا شش هر گروه، به آرامي به مطالعه‌ي بخش خاص خود مي‌پردازند. اين مرحله فرصت خوبي است تا معلم شيوه‌ي صحيح مطالعه (يادداشت کردن ـ صامت‌خواني و ...) را به فراگيران يادآوري نمايد.مرحله‌ي دوم:دراين مرحله افراد هم‌شماره تشکيل يک گروه مجزا را مي‌دهند و بخش خاص خود را مورد بحث و بررسي و تبادل‌نظر قرار مي‌دهند. «شماره‌هاي يک، در يک گروه» «شماره‌هاي دو، در يک گروه و ...».مرحله‌ي سوم:در اين مرحله افراد به گروه اوليه‌ي خود باز مي‌گردند و هر فرد به توضيح قسمت خاص خود از جنبه‌هاي مختلف (روخواني، درک مطلب، معني کلمه و ...) مي‌پردازد. پس از اين که تمامي افراد به توضيح قسمت خاص خود پرداختند، معلم نسبت به ارزشيابي از دانش‌آموزان اقدام مي‌نمايد.لازم به ذکر است که ارزشيابي به‌صورت صحيح و غلط، تشريحي و کوتاه‌پاسخ و به‌صورت فردي يا گروهي قابل انجام است. پس از انجام ارزشيابي، معلم پاسخ صحيح سؤالات را ارائه مي‌دهد و از آنان مي‌خواهد که بعد از نمره‌دادن به خود به نقد و بررسي نمره‌ي خود بپردازند تا مشخص شود، ضعف فراگيران در چه زمينه‌اي مي‌باشد.پس از اين مرحله معلم مي‌تواند با استفاده از فراگيران به يک جمع‌بندي مناسبي از درس دست يازد. و تصاوير مربوط به مرغ آلاچيق يا شگفتي‌هاي خلقت را به آنان نشان مي‌دهد و مطلب مربوط به تار عنکبوت را نيز براي فراگيران مي‌خواند تا فراگيران بيش از پيش به شگفتي‌هاي جهان خلقت پي ببرند.تعيين تکليف:انجام تمرين درس شگفتي‌هاي طبيعت، کشيدن نقاشي از کوچ پرنده‌ها ، مطالعه‌ي کتاب يا مجله ، ذکر يکي از پديده‌هاي خلقت که مايه‌ي اعجاب همگان است. قيمت : 5000 تومان

(برای رفتن به سایت اصلی نوشته و یا ارسال دیدگاه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید)